RPL G-juniorit etsii uusia pelaajia

Laji on pesäpallo ja joukkueen kotipaikka on Riihimäki. Joukkueeseen kuuluu 6 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Riihimäen Pallonlyöjien G-juniorijoukkue on 2016 – 2017 syntyneille lapsille. G-junioreissa harrastetaan monipuolisesti liikuntaa, harjoitellaan pesäpallon lajitaitoja, ryhmässä toimimista ja joukkueen jäsenenä olemista. Mukaan voit ottaa omia pesäpallovarusteita, mutta niitä löytyy jonkin verran myös seuran puolesta.

Talvikaudella harjoittelemme keskiviikkoisin klo 17-18 Istuinkiven koulun liikuntasalissa. Kesäkaudella käytössämme on Peltosaaren hiekkatekonurmikenttä.

Kesän 2024 tavoitteena on pelata muutamia pienpesis-otteluita lähiseudun G-juniorijoukkueita vastaan.

Ota yhteyttä: riihimaenpallonlyojat(at)gmail.com

Lisätietoja nettisivuilta: ällä.fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 1 päivä sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.